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Umschlagbagger Liebherr LH40 M – Industrial excavator / Umschlagbagger Liebherr LH40 M – Industrial excavator / Umschlagbagger

Preis auf Anfrage


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Spezifikationen

Jahr:2015

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Beschreibung

Hours/Stunden/Kilometer: 11.600 ID3594 Liebherr LH40 M year/Baujahr 2015 11.600 hours/Stunden Industrial monoblock boom, straight, 8.60 m, industrial stick, stick end sharply angled, 7.50 m, lightweight construction, with hydraulic quick coupler, medium pressure circuit, grab lines, VarioLiftPlus 2A, support: outriggers rear and front, twin tires, Liebherr 12.00-20, protection for piston rods, outriggers front, central lubrication of undercarriage, manual (combined lubrication points), cab elevation LHC 255, the following parts were replaced on the excavator: general overhaul of the hydraulic pump, AT diesel engine, the replacement engine has been in use for approx. 2,000 operating hours, control block, exhaust turbocharger, diesel particulate filter, piston rod boom lifting cylinder, the repair costs for the repairs listed above, outside of the usual maintenance, amounted to almost €100,000 over the last three years. The machine is in very good condition. Industrie-Monoblockausleger, gerade, 8,60 m, Industrie-Stiel, Stielende stark abgewinkelt, 7,50 m, Leichtbau, mit hydraulischem Schnellwechsler, Mitteldruckkreis, Greiferleitungen, VarioLiftPlus 2A, Abstützung: Pratzen hinten und vorne, Zwillings-Bereifung, Liebherr 12.00-20, Schutz für Kolbenstangen, Pratzen vorne, Zentralschmierung Unterwagen, manuell (zusammengefasste Schmierpunkte), Kabinenerhöhung LHC 255, folgende Teile wurden am Bagger erneuert: Generalüberholung Hydraulikpumpe, AT-Dieselmotor, der Tauschmotor ist ca. 2.000 Betriebsstunden im Einsatz, Steuerblock, Abgasturbolader, Dieselpartikelfilter, Kolbenstange Ausleger Hubzylinder, Die Reparaturkosten

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